13.3.07

tönt

jag är en tönt. när jag tror att en sak är på ett visst sätt så ändrar jag mig. töntigt.. Jag tänker förbli singel. i allafall som det ser ut nu. tänk om allt vore så enkelt..

I det här fallet är både jag och jenny nemi. fast med cornflakeskakor istället för muffins....

Min mage var helt svullen och skum idag på träning, men jag sprang mitt första tempopass sen innan femdagars (tror jag) och det är alltid en början. på söndag ska jag överleva! Är dessutom helt inne i Grey's anatomy. har sett 11 avsnitt sen i söndags.. bara lite beroende. men imorn hnenr jag inte se nåt för först är det skola. sen fsa-möte och sen jobb på kåren till 03:00 och sen blir det hemfärd till lkpg på eftermiddagen. så ingen grey förrän på måndag igen! och det är ju nästan en vecka. så jag hinner bli botad!

Edsbyn van idag. final mor bajen på söndag. håller på elins lag. såklart. dessutom ogillar jag ju bajen. två flugor i en smäll.

Jag har lärt mig att sova själv igen! gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en tönt som inte uppdaterar bloggen så ofta :P
/T