11.3.07

vår

Igår var jag ute och sprang. Jag sprang runt rosenlundsudden. och vet ni vad jag hittade där i en slänt? jo, tussilagos! sen på vägen hem såg jag snödroppar, vintergäck och krokus i trädgårdar.. Det betyder att det är vår. och jag hade kjol på kvällen. melodifestivalen. det var kul, vi tippade och sjöng. =) men idag har jag träningsvärk! Men direkt kommer jag och tänka på jacob hellman " det känns som liv, det luktar vår". Dessutom jag tippade rätt att det var thomas andersson wij som sjöng carolas evighet som inledning på programmet igår. den är såå mkt bättre i en långsam version med bara gitarr..

Idag har jag varit på alkoholutbildning det var mycket intressant, det mesta av det. och kåren bjuder oss på ålandskryssning för att vi jobbar så bra. och fredrik pikade bara oss några gånger för vår mellanfest efter sittningen.. haha han är skön han!

om jag ska vara ärlig så började morgonen underligt. vissa kan verkligen skriva konstiga fyllesms eller prata in konstiga meddelanden.. Men det gör inte så mycket. det är rätt kul faktiskt.. jag vet ju själv att det kan bli konstigt ibland när man är onykter.

Ska hem till linköping nästa helg och äta pappas bullar och kebabsås.. och tävla. frågan är om det blir långklass. eller inte... svårt. mycket svårt val.

Fick en asskön remix av killers mr brightside av esbjörn. och jag vill verkligen på roskilde! snart är det maj, men först måste jag bestämma mig för om jag ska till mormor i påsk eller upp till idre där det kanske inte är snö... och det är väl inte det enda jag måste bestämma mig om... vi flyttar fram allt sånt till imorn! och jag vill vara 28!

Inga kommentarer: