21.3.07

ooonsdag!


Jag fick ett inlägg som påpekade att jag uppdaterade bloggen så oofta nu förtiden. jag fick även ett anklagande sms från en annan som påpekade att jag inte var inne på msn så mycket längre.. ursäkta, men jag har ett liv också. eller nåt liknande.

...

och alla tankar som jag skulle skrivit ner har ältats i huvudet istället. inte bra. inte alla i allafall. men det blir bra av träning! och jag ska träna! Jag och joel kommer aldrig komma överens när det gäller hur man bäst kommer över en person. Han tycker att det bästa sättet är att byta ut tjejen i fråga mot en ny och om jag får tolk, flytta över känslorna till henne. men då är det ju inte på riktigt enligt mig. men när jag tänker på det här så kommer jag osökt att tänka på han bästa vän henrik... Jag ska iaf inte lura mig själv. jag vill veta att det är på riktigt och inte misstänka att det är för att jag vill vara kär i nån och ha nån att sova ihop med. jag är hellre singel och skedlös tills jag vet vad jag vill ha och kan få det!

jag stod i fönstret med uppknäppta men uppdragna jeans och pratade med jenny i telefon. just då gick en ikhpare förbi. bra jobbat Linnea. men nu vet han var jag bor iaf!
O.nu sidan är hackad! vem vill hacka den och förstöra för oss orienterare? häng hela bunten!

Jag har skickat in mina papper nu till nya jobbet och skrev att jag behövde ha ledigt 27/6-2/7. och varför då? jo jag tänkte åka till Roskilde! ska du med? Tossa ska kolla upp hur jag får min legitimation i norge för i såfall drar jag dit efter examen( nästa sommar) och jobbar, för att sen dra till nya zeeland! jag har egentligen råd redan nu, men jag tänkte inte ta lån till hösten.. inte helt iaf. Men jag vill ha besök i sommar! kan locka med vätterstranden med sin 2 km långa playa, rocksjön, A6, skog med berg, tja passar både soliga och regniga dagar! och jag har bäddsoffa som passar två! (om nu inte maria flyttar hit till mig i sommar)
Ikväll är det sweden party på kåren och det kommer en ted gärdestad look a like.. jag jenny och fredrik (+några till) ska härja lite. kul! inte festat ihop sen insparken i höstas! Och idag var det också mattävling på studenternas hus, jag tog med mig rachel och Ayanda (båda från sydafrika) och åt efterrätt. mumma!
Elins by, edsbyn vann bandyn, jag såg på tv. det var spännande! såg henne också..
är lite sugen på att köpa ett par stövlar med klack, jag kan faktiskt gå i dem, men har inte riktigt kläder som passar till såna... och snart är det sommar dessutom. har kommit fram till att jag har långa tår för man ser skåran mellan tårna när jag har ballerinaskor..

Jag kan inte sova.. somnar sent och vakrnar tidigt.. vuxenpoäng? har iaf läst min första skönlitterära bok sen jag började på högskolan(ungefär)


"And Hell Yeah
I’m the motherfucking princess" -avril, Girlfriend

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu ska jag glädja dig!

Tossa ska till Roskilde, Tossa ska kolla upp Leg. och Tossa skall komma å hälsa på i sommar.

Uppdatera oftare, föredömmet bör bara http://vilseninorge.blogg.se