28.3.07

philips

Jag undrar vems nät det är jag surfar på .. det heter philips i alla fall... här har jag gått sen i fredags och varit nervig över att inte ha internet hemma, (jag ljuger, det gick faktiskt utmärkt! och mamma var duktig när jag guidade henne igenom hur man laddar på mobilen med pengar och betalar räkningar på nätet..) men iaf. det har funnits där hela tiden. antagligen iaf. sofie fick tag på comhem idag, de ringde sen upp mig när jag handlade. sen ringde jag tillbaka när jag kom hem. de hävdade att det inte skulle komma igång förän den 8 jag blev så arg och helt plötsligt var det den förste... sen hittade jag den här anslutningen.. =)

jag och jenny ska till ryhov på F-krets möte och sen ska vi få smörgåstårta... de andra ska gå ut men vi hoppar det är en dag på lördag också....

Idag fyller jennys bror år. min fyllde igår. jennys bror teddy fyllde 18 och var full klockan 16. tobbe fyllde 28 och är nykterist. han och Lisa kommer hit på söndag efter UL och stannar till på måndan..

nu sjukan!

1 kommentar:

Anonym sa...

när karin skulle koppla in internet till sin bärbara fanns det ett nätverk som hette snopp. där kan man också undra vad man har för grannar.

vi kanske ska boka lucky lucky pigeons till festivalen. tjoho?
och att koop kommer till popadelica, WOHA! nu ska jag försöka betala till dig. hejhej