17.5.07

21 år om tolv timmar

Jo det är sant. Om 12 timmar för 21 år sen lämnade jag magen och begav mig ut i atmosfären för att själv se vad livet hade att erbjuda. Det är rätt sjukt att tänka så. jag har ju funnits så länge jag kan minnas!

Vi var och tittade på en lägenhet igår som mor och far ska bjuda på, men mamma har nästan ändrat sig och vill bo kvar här. undra om det var för att vi gav vårt medgivande att de fick flytta.. Annars blir det sista gången jag har chans att fylla år här på konvaljegatan. Men jag ska väl överleva det med..

Ska bli spännande att se om Henrik kommer ihåg min födelsedag. jag tvivlar att han gör det. men kommer han ihåg joel så borde han komma ihåg mig eftersom jag är två timmar äldre än joel.. fast hans minne är ju som en guldfisks..

Killar är förresten extremt konstiga. iaf vissa. man kan inte bara gå med på min diss i två månader och sen helt plötsligt vilja träffas och "mysa". utan att ens fråga hur jag mår. det kallas kommunikationssvårigheter.... eller bara kåthet.

För att gå över till nåt annat. vår allas jenny, grundaren till uttrycket Hejsan Kerstin och Hejdå Gotland, fyller 22 år idag. grattis till dig min älskling!

Imorn ska jag ge maria en mobiltelefon. det kanske låter stort, men hon ska få min gamla nokia 3210 (?) den stora varianten av den alla hade på högstadiet.. knapparna på hennes tele börjar nämligen ge upp... konstigt ;)

klarade bana 4 på settlers idag, sen fick datorn spader och sa att min hårdisk var full. pyttsan!

Imorn blir det musik på skylten och pappas hembakta prinsesstårta. och ibland blir jag förvånad över hur jag kan hänga upp mig på dialekter...

Inga kommentarer: