20.5.07

ignorera den rätta medicinen


Min bror brukade kalla mig för hypokondriker. Jenny brukar säga att jag är min egen doktor och mamma är bara arg för att jag brukar vägra att gå till farbror Doktorn. Om någon är hypokondriker så är det hon. Bara för att jag har hostat i två veckor så tror hon att jag har lunginflamation. Jag försöker ignorera men hennes ord har smittat mig. helt plötsligt värker det nedanför bröstet. Då hävdar jag och intalar mig själv att lungorna sitter på ryggen. men mamma och pappa hävdar att man har en lungspets som gör ont på framsidan.

Så jag ska nog gå till doktorn imorn iaf. vill ju kunna springa jukola..


Min födelsedag var iaf kalasbra och jag fick en digitalkamera! Mina vänner Maria Emilie och Lisa är bäst på att överraska och även om årets inte var lika chockande som när de satt i mitt rum när jag kom ut ur duschen förra året så bliev jag lika glad för det.. tack för att ni finns!

Inga kommentarer: