24.5.07

trött

lite trött är jag allt. men det kan bero på min mirakelhostmedicin som jag tagit två gånger och redan hostar mycket mindre. kanske kan revbenen läka nu.. de är nästan värre än att hosta.. Men flaskan har en röd triangel. jag får köra bil på egen risk, inte dricka alkohol eftersom det ger mig andningsnöd enligt flaskan, kramper i gallväggen är vanligt samt kräkningar och humörsvängningar. hurra.

Jag måste köpa jord så att jag kan plantera blomman i corona-hinken. men det finns ju bara 50 kilos på maxi!

Jonas hade sett björn gå från polisen idag. hoppas att han mådde bra.

Haha, man skulle tydligen bekräfta sin kursansökan till hösten, jenny ringde mig och sa att hon glömt. såklart hade även jag glömt. det är bra att vi har varandra! fast på nåt sätt så har vi ju fått besked om höstens praktik i allafall... Ser fram emot mina 5 veckor i Eksjö. not!

jehovas vittnen ringde på hos mig idag. jag trodde först det var TV-kontrollanten så jag stängde av innan jag öppnade och drog på min en morgonrock. de blev lite förlägna och sa att de kunde komma tillbaka en annangång. haha.

Inga kommentarer: