3.5.07

svart och vitt

vi börjar med det tråkiga. Föräldrar skall inte behöva se sina barn lämna jordelivet. I söndags gick Matilda Svensk bort, och jag vill bara hoppas att det finns ett liv efter detta!

Sen åter till livet igen.
det har varit Tiomila i eskilstuna och jag har firat valborg i Uppsala. det måste upplevas! båda arrangemangen... Allt var kul och galet men Uppsala lite mer onyktert.. Lisa och Maria dök upp vilket var ett spännande inslag men tyvärr kom de ju inte in på norrlandsnation.
Fredrik fyllde år i tisdags och bjöd på pannkakstårta. mumma! igår var det medlemsfest för hälsosektion. förutom oss fezztingar kom ca 10 andra, och jag var hemma straxt efter 22... wow =)

Träffade en man idag, vi kan kalla honom åke, han uttryckte det såhär " brinna upp, brinna ner" och jag tyckte det lät så klokt när det kom från honom. han var från Lotorp från början. det är enfördel att kunna skilja på dialekter i mitt kommande yrke, för folk blir mer öppna om man frågar dem om deras dåtid än nutid... Sen stod en bilparkerad på vår plats när jag kom tillbaka från Tenhult. spö på den! Jag blir bara mer och mer positiv till att bo i Tenhult..

Imorn kommer maria och vi ska härja på popadelica i helgen. men nu ska jag nog träna lite.. ska se om jag kan hitta min mp3 först..

önskar mig fö en tekanna i födelsedagspresent.. och
en till stekspade!

Inga kommentarer: