6.5.07

underbar helg


Efter jobbet i Fredags träffade jag min underbara jenny. Tanken var att vi skulle käka och plugga. Det hela slutade med att vi åt våra enchiladas, men sen blev det två avsnitt av grey's anatomy istället för plugg. och Sedan fick jag skynda mig till stationen för att hämta mummabönan maria.
Maria och jag har nog inte lekt ensamma på längelänge. kanske emmaboda -05 senast. kanske. Iallafall. vi somnade runt midnatt på fredan efter att ha sett på hundprogram och bestämt oss för att skaffa en Pappa hund och en Lennart hingst...
Lördag: vi kilade till ica och blåste ballonger, åt tårta och maria fick sitt kaffe. sen gick vi till systemet och handlade det jag ska ha till Gotland. sedan lagade vi veganmat och åt på uteplatsen och drack öl. Efter det tog vi cykeln till huskvarna folketspark och lyssnade på musik till halv tre.. massor med underbarmusik. Tex upptäckte vi Falcom som är ett band från USA. riktigtriktigt bra. och Shout Out Louds gjorde nog bara de som redan gått hem besvikna. grymt. Miss Li kirrade biffen trots sin hesa röst. Det märks iaf att man blivit äldre när man hellre står och njuter av musiken i en gungande takt än hoppar vilt och slår folk med armbågar som de fulla 17åringarna gjorde. Koop fixade det än då. På emmaboda 02 lyckades emilie, jag och maria somna till Laakso. ingen risk nu. de var kalas! är peppad på que pasa gprde o Linköping 18-19 maj www.quepasagordo.se
Jag vet vad jag gör!
måndag: praktik, träning
tisdag: praktik, möte, träning
onsdag: praktik, arla
torsdag: praktik, Absolut Gotland
fredag-söndag: Gotland
Måndag: hetsplugg och seminarium etisktdilemma, träning
Tisdag: tio poängs tenta, avslutningssamtal, möte, grabbhalvan
onsdag: seminarium instruktioner, linköping och mellanstadiefest
torsdag: jenny fyller år!
Fredag: jag och joel fyller år! que pasa gordo
lördag: que pasa gordo
söndag: Jönköping igen!

Inga kommentarer: