28.6.07

besöksvecka

johan var här till onsdags morse men åkte innan jag vaknade. mamma kom på kvällen och stannade till nyss och imorn kommer esbjörn och stannar över natten. trevligt!

Frikyrkan "nya Kyrkan" som ligger på väg mot stan, har haft som slogan "kärlek och vishet måste omsättas i handling för att göra nytta! vilket jag tycker låter bra och inte alll så kristet utan som en rätt vettig tanke. men nu har de bytt. joho, och så klart har de nåt som är svårt att greppa (ungefär som bibeln då). nu är det istället " Guds ord är himlens yttersta" som gäller. känn på den ni!

51 dar kvar till insparken och mamma köpte ett zebralinne till mig idag som hon tyckte jag skulle ha till overallen eftersom det matchar benet.. tack mamma=) ska hem till sass snart och planera spex till insparken.

måste bli bra från min förkylning snart för jag har fått 5e sträckan på tjoget i första laget. 2.4 km vit och då är 300m snitzel. ursäkta, men jag har inte tränat sen jukola 17 juni, och innan dess var det en månad sen sist.. hur ska detta gå. kommer få råstryk av barnen...

de hade fotbollsmatch mellan h21 och h35+ igår. det slutade med att mattis fick åka ambulans med en fraktur i knäleden och ska opereras och spikas idag. skönt. men H21orna vann med 4-3. grattis=)

förresten.. morfar dog idag för tolvår sen. jag saknar dig än... mamma fyller år imorn. grattis till dig..

Inga kommentarer: