13.6.07

kär

Jag blir alltid så där fruktansvärt töntig när jag är förälskad. hela kroppen får en massa energi och jag blir helt lycklig och känner mig oövervinnerlig. och det är alltid av nån skum anledning. Jag är kär i en TV-serie. Till one tree hill gråter jag bara, men till den här blir jag lycklig. Friday night lights. bättre än så blir det inte nu. synd att jag sett hela säsongen och nästa kanske aldrig mer kommer. kanske inte borde komma. det kanske vore bäst så..

Efter att ha sett fem avsnitt gav jag mig ut för att springa. klockan var lite i 23, det hade börjat regna och det var mörkt. men det var härligt. kände mig så stark när jag sprang omkring. en härlig känsla. speciellt inför helgen.. jukola. blir mitt fjärde eller femte år nu.. första gången var när Sverige spelade mot sengal, sen tror jag att jag missade för två år sen då jag tog studenten.. men jag minns inte riktigt. tiden har försvunnit. bara minnen som betyder nåt kvar. det är bra.

och nån har slitit ner lappen som satt i trapphuset där jag efterlyste min cykel.det gör ju bara änn mer att jag misstänker grannarna...

Till midsommar blir det stockholm, biljetterna är bokade och nu ska jag ladda inför lyftkursen imorn. gonatt

Inga kommentarer: