5.6.07

midsommarångest


Igår var det fjortisvarning på mitt inlägg, därför kontrar jag med det här:
Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?
Din vuxenpoäng är: 14.8 Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Det ni, 27, inte illa, dags att skaffa kids snart? eller inte.. jag har ju inte stor bokstav i början på många meningar än.. fast det har inte tobbe eller sassa heller...

Christer är en fin vän. vi diskuterade midsommar. Eftersom jag nu bestämt att dissa stjärntorp, blivit bjuden på öl-ol i stockholm, och till Lisa i stockholm, eller maria hemma i lkpg eller christer i halmstad, eller vara kvar här med folket, så vet jag inte vad jag ska göra.. så jag sa nåt i stil med " det vore ju kul att träffa nytt folk, eller de gamla vännerna hemmifrån, men orienterare är ju kul." och så kläcker han "alla är vi orienterare i själen linnea" och vet ni, man skulle kunna sagt, mm, visst, säkert. men det är tusan sant. de allra flesta försöker ju hitta rätt i livet, passera några kontroller som studenten, jobb, framtid, och så är döden målet.

tentaresultaten kom inte igår, ikväll lagar jag mat i klubbstugan, innan det är det fezztingmöte men nu ska jag diska och sen ut i solen!

Inga kommentarer: