7.6.07

Sommalov..

man blir ju lite nostalgisk, hittade det här i arkiven:
2003-09-03
haha, idag har jag nästan ingen feber alls och jag ska få gå till skolan och vara social i 20 min (eller den tiden det tar att ta ett klassfoto) så idag är jag glad. dessutom blir det nog tösmiddag här ikväll.. dagen verkar komma med potential, vem vet kasnke kan jag gå ännu ett varv runt huset...fast igår fick jag ju så ont på kvällen att jag var tvungen att ta en tradolan, fnissigare har jag inte varit på länge... men jag lyckades med att duscha sittandes iaf =)


det där var början på min nedtrappning.. då jag slagit sönder knät ordentligt för första gången.

Idag blev det sommarlov. sista seminaríumet avklarat och dessutom fick vi tillbaka tiopoängstenta. GODKÄND! underbart. nu blir det fokus på insparksspexet! fast först måste jag skriva en artikel
men nu kom erik!

Inga kommentarer: