8.6.07

crazy

Galet, det är ordet...
Jag och Oscar var uppe på elmia idag och kollade på alla som tog examen. sjuktkonstigt att tänka på att om ett år så är det jag som står där.. Vi överlämnade presenten till tossa (En inslagen flaska Finlandia) och fick sedan det här när han kommit hem och öppnat, "fan vad ni är söta och underbara! kommer sakna er alla så jävla mycket! helt rörd!"
Sjukt att han och Gubben slutar nu, och Anna. hon var ju den som tog hand om mig från första dan och lärde upp mig att bli en bra fadder.. jaja, det är långt kvar till om ett år.. Fan vad jag kommer sakna alla då... Speciellt jenny.

Jag saknar henne redan nu, och vi sågs igår.. vi kommer inte att kunna ses förrän fredag-lördag vecka 28.. hur ska det gå...

Imorn kommer mormor, mona, johan, anette, david, mamma, pappa och kanske liselotte, blir nog kul men fullt upp.. borde städa. ska baka muffins också..

rekomenderar också den här sidan... http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt011a.html

Inga kommentarer: