12.6.07

Sommar och sol

Det har varit förjäkla varmt några dar nu, jag vill bada, men kokar upp så fort jag går ut..

Efter att jag uppdaterat förra inlägget gick jag ut för att cykla till Ewe, då upptäcker jag till min fasa att min mtb blivit stulen. tobbe varnade det för mig, men jag tänkte, vem tar en cykel som står inomhus? men det gjorde dem. sen dan efter dog min telefon när jag satte den på laddning i bilen. pappa har dock lyckats laga den nu.. men först köpte han en ny åt mig...

Jag har gått brevid en dag, vilket var asslappt, idag blir det 14-20, får se om det blir lika slappt.. Berättade igår att jag behövde vara ledig två veckor för att jobba på bosön. Det betyder att jg missar tre av fyra veckor andra perioden.. ojdå.. de blev lite arga, men vafan, hellre inte jobba på union alls i såna fall, och det vill de ju inte!

Christer har fått mig att börja se en serie, friday night lights så nu är vi helt hysteriska över den.. Vi var även och såg min första fotbollsmatch live härom dan, den var roligare än livehockey..

haha, det är rätt kul, folk tror antingen att jag och christer är ett par eller syskon. det sista är ju mer rätt i såna fall, känner honom på tok för bra för att nånsin tänka på honom som något annat är en bror!

Inga kommentarer: