21.6.07

olika saker

Det började med att jag fick meddeladen av lingfors på msn där han frågade om jag hört nåt av tobbe.. gick in på sn.se och läste om beskjutningen mot poliser i centrala nyköping. jag var rätt säker på att tobbe inte varit på plats eftersom han loggat in på o.nu straxt innan fem. men han svarade inte på telefonen.. sen ringde min moster och undrade om jag hört nåt. så jag ringde mamma, men de visste inget.. sen till sist fick de ett kort samtal där han sa att han levde och att alla poliser hade samlats på stationen. Idag när jag pratade med honom sa han att om det varit i förrgår kunde det varit han.. det får en att tänka lite..

Jag har fått en inneboende förresten. det är rätt trevligt. man slipper äta ensam och i tisdags kväll när jag kom hem från jobbet fick jag jordgubbar och glass. tack johan=)

Sen har jag valt tävlingskläder till morgondagens öl-ol. blir nog fint.. hoppas bara att det inte regnar så mkt, för det gillar varken, sammet, manchester eller läder.... sen har jag bytt musik i min mp3 så att jag har lite nytt att lyssna på hela vägen upp till stockholm. är små orolig att jag kommer på pendeln åt fel håll, men det ska väl lösa sig..

Tobbe och jag har världens bästa present till Esbjörn!

Jag stör mig på att styckeindelningen inte verka fungera ibland..

Inga kommentarer: