24.6.07

omkastningar

Egentligen har jag en bussbiljett från stockholm idag klockan 14, men jag är redan i linköping...
Igår när jag vid 15 försökte få fram när lisa och maria skulle komma upp så tyckte de att det var en bättre idé om jag åkte ner till dem i linköping. Lisa var bakis och osäker på hur många som var hemma i stockholm och maria hade inga pengar. så de köpte mig en tågresa hem som var billigare och snabbare än bussen idag.. hela grejen gjorde så att jag nu får träffa båda mina bröder! inte fyskam. fick kalasfina presenter av esbjörn och emma, koppar, skål och saltkar från sagaform. det är mitt märke det.. =) dessutom fick jag samlar skiva nr 39 från de skivor Oh! Custer släppt i USA. och ett fint linne!

Midsommar då.. haha, jag har tusen myggbett, framför allt på högerkinden. Ett blåmärke på vardera knä som kan ha kommit från öl-orienteringen, jag vet inte riktigt.. men en sak är säker. hjälm är bra att ha om man springer onykter. ridhjälm däremot rekomenderas ej. överhettningen var total! Sen var det allmäånt trevbligt att dansa runt stången och sitta vid elden med en massa orienterare..

Nu ska jag ner till dkp (domkyrkoparken) och äta glarre med töserna! när tobbe dyker upp bär det åter mot jönkan..

Inga kommentarer: