4.6.07

gasch så het!

Igår var jag och såg på pirates 3 med fezztingfamiljen. eller nästan hela. sassa, den ena busiga tvillingen var sjuk.. Men iaf. Jag och ewe har kommit fram till att vår smak faktiskt skiljer sig. hon vill ha depp och jag tycker att bloom är hetare. Han är ju faktiskt sjukt snygg. nästan lika som jared leto utan kajal.. hittade dock en bild då han liknar prinsen eller andreas johnsson. och dem vill man ju inte ha!


här är det bättre..

det ska va lite skägg.. vuxenpoäng på det? fast det här inlägget drar ner alla vuxenpoäng med stor fjortisvarning! haha =)

jag har pluggat tre timmar idag, det är månadens rekord. eller nja, kanske blev lika många som inför min tiopoängstenta. resultaten på den ska komma idag och jag har småångest..

Blev ingen hemåkning till helgen får ta det vecka 28...

Inga kommentarer: